About Me

My photo
mistakes lead people to learn again and pain is the reason why people changed . I made mistakes and I feel the pain ,that is what I am today .

Sunday, August 18, 2013

Ruangan apa yg aku duduk sekarang
Yg menyimpan seribu perasaan
Yg mematikan hati ku perlahan lahan
Selepas bahagia yg mula aku binakan

Adakah akutersilap langkah ?
Adakah aku membuat pilihan yg salah?
Bila jalan yg aku pilih menyesatkan
Membuang aku jauh dari pintu kebahagiaan

Jika aku la dalang nyaa
Melibat perempuan2 yg tidak bersalah
Merasai sedih yg tidak terkira
Adakah kenyataan ini balasan nya ?

Benci nya aku dgn lelaki sewaktu dahulu
yg menghancurkan separuh hati aku
Yg memberi kesan yg mendalam buat jiwa ku
Yg sekelip mata menukarkan hidup aku menjadi beku

Damai la hati , tahankan perit
Jika sesuatu berlaku itu tersirat
Aku menunggu untuk melihat
Andai nya masih ada sinaran,
Aku akan tunggu sehingga tenat

No comments:

Post a Comment