About Me

My photo
mistakes lead people to learn again and pain is the reason why people changed . I made mistakes and I feel the pain ,that is what I am today .

Tuesday, August 13, 2013

Aku xkan tinggal di tmpat yg gelap,
Kerana yg gelap itu adalah masa silam,
Aku xkan menangis akan gelas yg pecah,
Kerana itu kesilapan yg x dpt ditangkis.

Sepanjang ini biar la hnya aku yg mengerti,
Segalanya yg aku lakukan hanya untuk diri sndri.
Kerana saat itu tiada satu pun tahu ,
Rawan di hati yg aku selimutkan.

Aku terima pandangan mereka , aku terima segalanya
Aku tahu Dia menentukan yg terbaik
Aku maklum segala yg berlaku ada tersirat
Aku sentiasa mencuba untuk redha.

Aku x meminta dan aku x akan memaksa
Bahkan aku xkan mencipta impian
Berdiri nya aku ,di atas kaki ini
Berikrar aku mengikut mana yg dijejaki

Biarlah hati tetap begini , biar la rasa aku simpan rapi
Biar nanti kau mengerti , takdir xdpt dihalangi
Masa pilih sendiri , saat dan jam serta hari
Tinggal aku duduk dan menanti
bahagia yg bakal tiba nanti .





No comments:

Post a Comment